søndag 21. februar 2010

For like?



Jeg har de høye pistol-støvlettene, men nå har de jo kommet i lav versjon også. Jeg er kjempe fornøyd med de høye, de er super gode å gå med og har ennå ikke blitt våt på føttene.

Men det kan bli for mye av det gode med både høye og lave. De er jo tross alt forholdsvis like i inntrykket. Man kan heller ikke se helt bort i fra prisen (ikke veldig billige heller...). Skal man kjøpe et fint (les: dyrt) par sko burde de kanskje være mer ulike det man har fra før?

Hmm...

En annen ting er at Acne ser ut til å ha sluttet å produsere sko i størrelse 35. Jeg har to par støvletter fra dem og de er begge i størrelse 35. Jeg mistenker at 36 fort kan bli litt stort om de ikke har justert størrelsene. Alle jeg kjenner har gått ned en størrelse i Acne sko.

Det betyr vel egentlig at jeg må gå å prøve de for å være sikker. Men jeg liker ikke å prøve ting jeg vet jeg ikke skal kjøpe, tenk om man liker de kjempe godt! det var jo det sok skjedde da jeg kjøpte de høye. Jeg skulle bare prøve de på....har ikke råd til forsette slik....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar