onsdag 10. mars 2010

Mer om blazere...


Jeg har prøvd noen ulike som er i butikk nå, men ikke funnet den rette ennå.

- Gina: for ferskenfarget, vil ha mer krem eller beigefarget (har ikke bilde).
- Mango: litt for business-aktig, vil ha en litt mer avslappet fasong (typisk Chloe og Stella stilen). Men kule markerte skuldre. De er kraftigere enn det ser ut på bildet, nesten litt Balmain aktig...

Blazer: Mango

-Bik bok: for rosa (har ikke bilde), men veldig billig (199)...
- HM: så helt perfekt ut! men bare 40 og 42 igjen. Den var på trend avdelingen så det er neppe håp om å finne den i andre butikker....

Blazer fra H&M Trend

- Ebay: det er så viktig at blazere sitter perfekt så jeg er litt skeptisk til å kjøpe uten å kunne prøve.
- Zara: akuratt slik jeg vil ha, men kanskje litt stor i størrelsen. Den jeg prøvde var XS, og likevel litt stor på skuldrene. Jeg vet at den skal være "oversize", men det er tross alt en forskjell på oversized og for stor...


Hmm... jeg må tenke litt på denne, men med Zara så kan man ikke tenke for lenge. Tingene forsvinner så fort.

PS. Beklager litt varierende bilder i dette innlegget, men det var ikke så lett å finne bilder der jeg har glemt å ta selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar