lørdag 6. mars 2010

På ønskelisten: beige skinnjakke

Har sett slike på veldig mange nå (på nettet siden det er altfor kaldt til å bruke skinnjakke her)... den fineste er fra Celine og ser slik ut. Den kunne gjerne fått plass i mitt skap :)

bilde fra Garance

Får håpe det kommer noen litt mer budsjettvennlige i butikken utover våren. Så en fin kakifarget på HM til 799,- tror jeg, men de hadde (heldigvis) ikke min størrelse.

Cubus skal visst få inn fine til våren, men det kan ta sin tid. Jeg ventet lenge på en semsket fra de i fjor, men den kom så sent i sesongen at jeg endte opp med å kjøpe en helt annen...

Siden jeg kjøpte en forholdsvis dyr svart skinnjakke i fjor så passer det egentlig litt dårlig å ha lyst på en ny skinnjakke nå, men hva skal man gjøre??? beige is the new black denne sesongen....

fortsettelse følger utøver våren.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar